Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Zmaić, V. (2018). Analiza komunikacijskih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u zemlji i inozemstvu i utjecaj novih digitalnih tehnologija na te aktivnosti (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841982
Zmaić, Valentina. "Analiza komunikacijskih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u zemlji i inozemstvu i utjecaj novih digitalnih tehnologija na te aktivnosti." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841982
Zmaić, Valentina. "Analiza komunikacijskih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u zemlji i inozemstvu i utjecaj novih digitalnih tehnologija na te aktivnosti." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841982
Zmaić, V. (2018). 'Analiza komunikacijskih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u zemlji i inozemstvu i utjecaj novih digitalnih tehnologija na te aktivnosti', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841982
Zmaić V. Analiza komunikacijskih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u zemlji i inozemstvu i utjecaj novih digitalnih tehnologija na te aktivnosti [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841982
V. Zmaić, "Analiza komunikacijskih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice u zemlji i inozemstvu i utjecaj novih digitalnih tehnologija na te aktivnosti", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841982