Ljuština, M. (2017). Tržišni položaj receptivnih turističkih agencija (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:427382
Ljuština, Martina. "Tržišni položaj receptivnih turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:427382
Ljuština, Martina. "Tržišni položaj receptivnih turističkih agencija." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:427382
Ljuština, M. (2017). 'Tržišni položaj receptivnih turističkih agencija', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:427382
Ljuština M. Tržišni položaj receptivnih turističkih agencija [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:427382
M. Ljuština, "Tržišni položaj receptivnih turističkih agencija", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:427382