Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Klarić, I. (2017). Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589
Klarić, Ivana. "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589
Klarić, Ivana. "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589
Klarić, I. (2017). 'Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589
Klarić I. Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589
I. Klarić, "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589