prikaz prve stranice dokumenta Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba

Klarić, Ivana (2017)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti

Citirajte ovaj rad

Klarić, I. (2017). Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589

Klarić, Ivana. "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589

Klarić, Ivana. "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589

Klarić, I. (2017). 'Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 02.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589

Klarić I. Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 02.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589

I. Klarić, "Uloga odnosa s javnošću u kreiranju imidža poznatih osoba", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:311589

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.