Perić Radan, M. (2016). Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112
Perić Radan, Marin. "Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112
Perić Radan, Marin. "Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112
Perić Radan, M. (2016). 'Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 09.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112
Perić Radan M. Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2016 [pristupljeno 09.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112
M. Perić Radan, "Lobiranje, odnosi s javnošću i publicitet kao čimbenici uspjeha poduzeća", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:290112