Mikulandra, K. (2017). Organizacija marketinške funkcije (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567
Mikulandra, Katarina. "Organizacija marketinške funkcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567
Mikulandra, Katarina. "Organizacija marketinške funkcije." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567
Mikulandra, K. (2017). 'Organizacija marketinške funkcije', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567
Mikulandra K. Organizacija marketinške funkcije [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567
K. Mikulandra, "Organizacija marketinške funkcije", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:552567