Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Pojatina, A. (2024). Analiza crowdfunding kampanji u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:822730
Pojatina, Anamaria. "Analiza crowdfunding kampanji u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:822730
Pojatina, Anamaria. "Analiza crowdfunding kampanji u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:822730
Pojatina, A. (2024). 'Analiza crowdfunding kampanji u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:822730
Pojatina A. Analiza crowdfunding kampanji u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:822730
A. Pojatina, "Analiza crowdfunding kampanji u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:822730