Naslov Strategije upravljanja rizicima u boutique hotelijerstvu
Naslov (engleski) Strategies in boutique hotel industry
Autor Petra Smrkinić
Mentor Anita Peša (mentor)
Član povjerenstva Jurica Bosna (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Sonja Brlečić Valčić (član povjerenstva)
Član povjerenstva Anita Peša (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za ekonomiju) Zadar
Datum i država obrane 2024-06-26, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija
Sažetak Tema ovog diplomskog rada je istraživanje strategija upravljanja rizicima u boutique hotelijerstvu, specifičnom sektoru turističke industrije poznatom po luksuzu, personaliziranom pristupu gostima i autentičnom doživljaju. Cilj istraživanja je ocijeniti učinkovitost trenutnih strategija upravljanja rizicima te njihov utjecaj na operativne performanse boutique hotela. Rad identificira ključne unutarnje i vanjske rizike, kao i one pravne, financijske, operativne, reputacijske i rizike povezane s ljudskim resursima. Na temelju analize trendova u poslovanju boutique hotela, vidjet će se kako trendovi mogu utjecati ili utječu na poslovanje boutique hotela te kako se marketing plasira i koja je njegova uloga u strateškom planiraju. Za kraj trećeg poglavlja obratit će se pažnja na percepciju menadžmenta i gostiju o učinkovitosti dosadanjih strategija, dok će SWOT analiza identificirat snage, slabosti, prilike i prijetnje koje utječu na poslovanje boutique hotela u Hrvatskoj, ali i vani. Cilj ove analize bit će prikazati trenutni položaj na tržištu te koje su to prilike za novi početak. Potom će se rad dotaknuti elemenata marketing miksa na primjeru izabranog promatranog poduzeća. Istraživanje također pruža preporuke za poboljšanje trenutnih praksi upravljanja rizicima, a sve kako bi se povećala otpornost boutique hotela na buduće izazove i osigurala dugoročna održivost. Posljednje poglavlje bavi se obradom važnosti ljudskih resursa u hotelijerstvu te koliki rizik treba očekivati i planirati kada su ovi resursi u pitanju.
Sažetak (engleski) The topic of this thesis is the research of risk management strategies in boutique hospitality, a specific sector of the tourism industry known for luxury, personalized guest approach, and authentic experience. The aim of the research is to evaluate the effectiveness of current risk management strategies and explore their impact on the operational performance of boutique hotels. The thesis identifies key internal and external risks, as well as legal, financial, operational, reputational, and human resources-related risks. Based on the analysis of trends in the boutique hotel business, the research will show how these trends can influence or are influencing the operation of boutique hotels and how marketing is positioned and its role in strategic planning. At the end of the third chapter, attention will also be given to the perceptions of management and guests regarding the effectiveness of the strategies employed so far. A SWOT analysis identifies the strengths, weaknesses, opportunities, and threats that impact the operation of boutique hotels in Croatia and abroad. The aim of this analysis is to present the current market position and identify opportunities for a new beginning. Furthermore, the thesis will address the elements of the marketing mix using the example of a selected observed company. The research also provides recommendations for improving current risk management practices, with the goal of increasing the resilience of boutique hotels to future challenges and ensuring long-term sustainability. The final chapter deals with the importance of human resources in the hospitality industry and the level of risk that should be expected and planned for concerning these resources.
Ključne riječi
Strategije upravljanja rizikom
boutique hotelijerstvo
analiza rizika
SWOT analiza
marketing miks
inovativne strategije
ljudski resursi
Ključne riječi (engleski)
Risk Management Strategies
Boutique Hospitality
Risk Analysis
SWOT Analysis
Marketing Mix
Innovative Strategies
Human Resources
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:520499
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a magistar/magistra ekonomije (univ. mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-07-10 13:22:50