Naslov Théâtre forum dans l’enseignement du français langue seconde
Naslov (hrvatski) Forum kazalište u nastavi francuskoga kao inoga jezika
Naslov (engleski) Forum theater in the teaching of French as a second language
Autor Nikolina Pantaler
Mentor Mirna Sindičić Sabljo (mentor)
Član povjerenstva Barbara Vodanović (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Daniela Ćurko (član povjerenstva)
Član povjerenstva Mirna Sindičić Sabljo (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za francuske i frankofonske studije) Zadar
Datum i država obrane 2024-03-18, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana HUMANISTIČKE ZNANOSTI Filologija
Sažetak Dramaturge, metteur en scène et théoricien, Augusto Boal a créé la méthodologie novatrice du théâtre de l’opprimé en Argentine pendant les années 1960 et 1970. Cette approche révolutionnaire vise à libérer la parole des individus opprimés. Le théâtre-forum est une technique du théâtre de l’opprimé qui offre aux participants l’opportunité d’affiner leurs compétences de la communication, à la fois verbales et non verbales. Son intégration dans les classes de FLE découle de l’objectif global de faciliter l’apprentissage des langues étrangères, mettant en lumière des compétences linguistiques, la stimulation de la créativité et l’expression spontanée. Le but de ce mémoire de master est d’explorer de manière approfondie le thème central : le théâtre-forum dans l’enseignement du FLE. Après une introduction consacrée à l’apprentissage des langues étrangères, nous examinons le théâtre en tant qu’un outil dynamique d’apprentissage dans le contexte des classes de FLE. Cette section est suivie d’une analyse approfondie du théâtre de l’opprimé et du théâtre-forum. La pratique du théâtre-forum en classe de FLE offre aux apprenants la possibilité d’améliorer la prononciation et la diction, tout en acquérant une expérience collective et une meilleure compréhension de la scène et du public.
Sažetak (hrvatski) Dramaturg, redatelj i teoretičar Augusto Boal stvorio je inovativnu metodologiju kazališta potlačenih u Argentini tijekom 1960-ih i 1970-ih. Ovaj revolucionarni pristup ima za cilj osloboditi glas potlačenih pojedinaca. Forum kazalište je tehnika kazališta potlačenih koji polaznicima pruža priliku za usavršavanje komunikacijskih, verbalnih i neverbalnih vještina. Njegova integracija u nastavu francuskoga kao stranog jezika proizlazi iz općeg cilja olakšavanja učenja stranih jezika, naglašavanja jezičnih vještina, poticanja kreativnosti i spontanog izražavanja. Cilj ovog diplomskog rada je dubinski istražiti središnju temu: forum kazalište u nastavi francuskoga kao stranog jezika. Nakon uvoda posvećenog učenju stranih jezika, proučavamo kazalište kao dinamično sredstvo učenja u nastavi francuskog jezika kao stranog jezika. Nakon tog dijela slijedi dubinska analiza kazališta potlačenih i forum kazališta. Vježbanje forum kazališta na nastavi francuskog jezika nudi učenicima mogućnost poboljšanja izgovora i dikcije, uz stjecanje kolektivnog iskustva i boljeg razumijevanja pozornice i publike.
Sažetak (engleski) Dramaturge, director, and theorist Augusto Boal created the innovative methodology of Theatre of the Oppressed in Argentina during the 1960s and 1970s. This revolutionary approach aims to liberate the voices of oppressed individuals. Theatre forum is a technique of Theatre of the Oppressed that provides participants with the opportunity to refine their communication skills, both verbal and non-verbal. Its integration into French as a Foreign Language (FLE) classes stems from the overall objective of facilitating foreign language learning, highlighting linguistic skills, stimulating creativity, and spontaneous expression. The aim of this master's thesis is to explore in-depth the central theme: theatre forum in FLE teaching. After an introduction dedicated to foreign language learning, we examine theatre as a dynamic learning tool in the context of FLE classes. This section is followed by a thorough analysis of Theatre of the Oppressed and theatre forum. The practice of theatre forum in FLE classes offers learners the opportunity to improve pronunciation and diction while gaining collective experience and a better understanding of the stage and audience.
Ključne riječi
théâtre-forum en classe de FLE
Augusto Boal
enseignement par le biais du théâtre
théâtre de l’opprimé
jeu dramatique
Ključne riječi (hrvatski)
kazalište-forum u učionici FLE-a
Augusto Boal
nastava kroz kazalište
kazalište potlačenih
dramska igra
Ključne riječi (engleski)
theatre forum in FLE classes
Augusto Boal
teaching through theatre
Theatre of the Oppressed
dramatic play
Jezik francuski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:555228
Studijski program Naziv: Francuski jezik i književnost (dvopredmetni); smjerovi: Nastavnički Smjer: Nastavnički Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a magistar/magistra edukacije francuskog jezika i književnosti (univ. mag. educ. philol. franc.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Otvoreni pristup
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2024-04-12 08:52:58