Đurković, K. (2023). Brendiranje luksuzne turističke destinacije na primjeru Dubrovnika (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:966694
Đurković, Karla. "Brendiranje luksuzne turističke destinacije na primjeru Dubrovnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:966694
Đurković, Karla. "Brendiranje luksuzne turističke destinacije na primjeru Dubrovnika." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:966694
Đurković, K. (2023). 'Brendiranje luksuzne turističke destinacije na primjeru Dubrovnika', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:966694
Đurković K. Brendiranje luksuzne turističke destinacije na primjeru Dubrovnika [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:966694
K. Đurković, "Brendiranje luksuzne turističke destinacije na primjeru Dubrovnika", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:966694