Gregov, K. (2023). Bihevioralna ekonomija u marketingu s osvrtom na globalnu ekonomsku krizu 2020. (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:712358
Gregov, Karmen. "Bihevioralna ekonomija u marketingu s osvrtom na globalnu ekonomsku krizu 2020.." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:712358
Gregov, Karmen. "Bihevioralna ekonomija u marketingu s osvrtom na globalnu ekonomsku krizu 2020.." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:712358
Gregov, K. (2023). 'Bihevioralna ekonomija u marketingu s osvrtom na globalnu ekonomsku krizu 2020.', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 02.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:712358
Gregov K. Bihevioralna ekonomija u marketingu s osvrtom na globalnu ekonomsku krizu 2020. [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 02.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:712358
K. Gregov, "Bihevioralna ekonomija u marketingu s osvrtom na globalnu ekonomsku krizu 2020.", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:712358