Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Križanac, L. (2023). Analiza digitalnih marketinških kanala Croatia Airlinesa (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:376266
Križanac, Lea. "Analiza digitalnih marketinških kanala Croatia Airlinesa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:376266
Križanac, Lea. "Analiza digitalnih marketinških kanala Croatia Airlinesa." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:376266
Križanac, L. (2023). 'Analiza digitalnih marketinških kanala Croatia Airlinesa', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 03.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:376266
Križanac L. Analiza digitalnih marketinških kanala Croatia Airlinesa [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2023 [pristupljeno 03.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:376266
L. Križanac, "Analiza digitalnih marketinških kanala Croatia Airlinesa", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:376266