Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Erceg, K. (2022). Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:979099
Erceg, Karlo. "Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:979099
Erceg, Karlo. "Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:979099
Erceg, K. (2022). 'Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:979099
Erceg K. Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:979099
K. Erceg, "Analiza imidža Volkswagena nakon emisijske krize", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:979099