Žilić, L. (2020). Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036
Žilić, Lara. "Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036
Žilić, Lara. "Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036
Žilić, L. (2020). 'Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036
Žilić L. Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036
L. Žilić, "Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036