Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Vrkljan, D. (2019). Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:275540
Vrkljan, Dominique. "Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:275540
Vrkljan, Dominique. "Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:275540
Vrkljan, D. (2019). 'Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:275540
Vrkljan D. Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:275540
D. Vrkljan, "Uloga društvenih medija u procesu informiranja o destinaciji", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:275540