Grubišić, S. (2019). Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:790029
Grubišić, Sara. "Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:790029
Grubišić, Sara. "Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:790029
Grubišić, S. (2019). 'Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 18.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:790029
Grubišić S. Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 18.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:790029
S. Grubišić, "Specifičnosti brendiranja luksuznih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:790029