Škrlec, L. (2019). Bilingualism in Advertising (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869
Škrlec, Lucija. "Bilingualism in Advertising." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869
Škrlec, Lucija. "Bilingualism in Advertising." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869
Škrlec, L. (2019). 'Bilingualism in Advertising', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869
Škrlec L. Bilingualism in Advertising [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869
L. Škrlec, "Bilingualism in Advertising", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:440869