Nimac, P. (2019). Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:108566
Nimac, Petra. "Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:108566
Nimac, Petra. "Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:108566
Nimac, P. (2019). 'Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 29.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:108566
Nimac P. Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 29.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:108566
P. Nimac, "Uloga i značenje CRM-a u procesu brendiranja u eri digitalnih medija", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:108566