Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Šolić, M. (2019). Uloga odnosa s javnošću u oblikovanju imidža poznatih osoba (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:892863
Šolić, Marija. "Uloga odnosa s javnošću u oblikovanju imidža poznatih osoba." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:892863
Šolić, Marija. "Uloga odnosa s javnošću u oblikovanju imidža poznatih osoba." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:892863
Šolić, M. (2019). 'Uloga odnosa s javnošću u oblikovanju imidža poznatih osoba', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 22.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:892863
Šolić M. Uloga odnosa s javnošću u oblikovanju imidža poznatih osoba [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 22.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:892863
M. Šolić, "Uloga odnosa s javnošću u oblikovanju imidža poznatih osoba", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:892863