Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Štura, K. (2019). Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:683234
Štura, Karla. "Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:683234
Štura, Karla. "Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:683234
Štura, K. (2019). 'Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:683234
Štura K. Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:683234
K. Štura, "Utjecaj Community Managementa na poslovanje ugostiteljskih objekata", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:683234