Trajkov, A. (2019). Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine (Završni rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
Trajkov, Antonija. "Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
Trajkov, Antonija. "Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine." Završni rad, Sveučilište u Zadru, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
Trajkov, A. (2019). 'Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine', Završni rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
Trajkov A. Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine [Završni rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2019 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
A. Trajkov, "Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine", Završni rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176