Radičević, A. (2018). Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564
Radičević, Anita. "Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564
Radičević, Anita. "Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564
Radičević, A. (2018). 'Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564
Radičević A. Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564
A. Radičević, "Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564