diplomski rad
Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski

Anita Radičević (2018)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Radičević, A. (2018). Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564

Radičević, Anita. "Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564

Radičević, Anita. "Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564

Radičević, A. (2018). 'Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564

Radičević A. Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 20.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564

A. Radičević, "Specifičnost prodaje i marketing u međunarodnim hotelskim lancima, s posebnim osvrtom na lanac hotela Kempinski", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:533564