Naslov Usporedba promotivnih aktivnosti Slavonije s Bourgogne-om
Naslov (engleski) Promotional activities of Slavonia region in comparison with promotional activities of region Bourgonge
Autor Ivona Brekalo
Mentor Božena Krce Miočić (mentor)
Član povjerenstva Božena Krce Miočić (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Tomislav Klarin (član povjerenstva)
Član povjerenstva Vinko Bakija (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za turizam i komunikacijske znanosti) Zadar
Datum i država obrane 2018-10-31, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Cilj ovog diplomskog rada je ukazati i istražiti ono o čemu se zna, ali ne govori niti rješava. To je slaba zastupljenost Slavonije u promotivnim aktivnostima Hrvatske turističke zajednice prilikom promocije kako na domaćem tako i na svjetskim tržištima. Slavonija je regija koja u turističkom smislu ima što ponuditi svojim posjetiteljima za provođenje aktivnog odmora, no i dalje biva nepravedno zanemarena i nedovoljno promovirana kao poželjna turistička destinacija Hrvatske. Promotre li se promotivni materijali i sadržaj istih, može se uočiti neprestano naglašavanje Sunca i mora, no to neće dovesti Hrvatsku do turizma 365 dana u godini kojem teži. Hrvatska se bori sa sezonalnošću i istovremenom masovnošću, dok u ne ljetnim mjesecima biva "prazna". Upravo ovdje dolazi Slavonija koja i u ne ljetnim mjesecima ima što ponuditi svojim posjetiteljima i omogućiti im nezaboravan doživljaj koji će ponijeti sa sobom nakon povratka s putovanja. Stoga je i sami rad koncipiran na način da kroz sedam glavnih poglavlja čitatelja uvede u samu problematiku teme. U drugom poglavlju govori se o samoj promociji i elementima koji ju čine, odnosno teorijskom okviru kao temelju za cijelo istraživanje. Sljedeće poglavlje govori o Slavoniji, temi ovog rada. Kroz to poglavlje, Slavonija je opisana geografski, njezina povijest, gospodarstvo, ali i postojeća turistička ponuda. Također napravljena je turistička atrakcijska osnova kao temelj za daljnje istraživanje. Na kraju poglavlja istražena je promocija Slavonije i njezina turistička posjećenost. U sljedećem poglavlju, po istom uzoru obrađena je i regija Bourgogna u Francuskoj koja će kasnije poslužiti kao dobar primjer iz prakse. Nakon toga, ukratko je opisana metodologija kojom je istraživanje provedeno. Glavno istraživanje sastoji se od istraživanja promotivnih materijala Hrvatske i Francuske turističke zajednice te zastupljenost Slavonije i Bourgogne u istima. Nakon toga, napravljena je benchmark analiza Bourgogne i Slavonije. Na kraju, raspravljeni su rezultati istraživanja i dane smjernice za promotivni miks Slavonije u okviru promocije Hrvatske kao turističke destinacije.
Sažetak (engleski) The main aim of this work is to point out and explore a weak presentation of Slavonia in the promotional activities of the Croatian Tourist Board on domestic and international level. Slavonia is a region that has everything to offer its visitors but is still unfairly neglected and insufficiently promoted as a desirable tourist destination of Croatia. If you see the content of promotional materials and you can see that there is a constant emphasis on the Sun and the Sea as a main product of Croatia. Croatia is struggling with seasonality and massive tourist arrivals in the summer, but is empty during winter months. This is where Slavonia can "jump in" and offer it visitors a chance to experience the destination of Slavonia Therefore, the work itself is conceived in a way that through the seven main chapters of the reader introduces the reader with the main problem and theme itself. In the second chapter, we talk about the promotion itself and its elements, or the theoretical framework as a basis for the whole research. The next chapter deals with Slavonia, the theme of this paper. Through that chapter, Slavonia is described geographically, its history its economy, as well as its existing tourist offer. Tourism attraction has also been made as a basis for further exploration. At the end of the chapter, the promotion of Slavonia and its tourist attendance was explored. In the next chapter, the Burgundy region in France was also explored in the same pattern, which would later serve as a good example of practice. Thereafter, the methodology used to explore the problem is briefly described. The main research consists of the research of the promotional materials of Croatia and the French tourist board and the representation of Slavonia and Bourgogne in the same. After that, a benchmark analysis of Bourgogne and Slavonia was made. Finally, the research results and the guidelines for the promotional mix of Slavonia were discussed in the framework of the promotion of Croatia as a tourist destination.
Ključne riječi
promocija
brend
turistička destinacija
Slavonija
Bourgogna
Ključne riječi (engleski)
promotion
brand
tourist destination
Slavonia
Burgundy
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:033955
Studijski program Naziv: Poduzetništvo u kulturi i turizmu Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2018-12-11 11:37:33