diplomski rad
Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling

Maja Jaša-Šangulin (2018)
Sveučilište u Zadru
Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad...

Jaša Šangulin, M. (2018). Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

Jaša Šangulin, Maja. "Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

Jaša Šangulin, Maja. "Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

Jaša Šangulin, M. (2018). 'Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 18.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

Jaša Šangulin M. Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 18.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064

M. Jaša Šangulin, "Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064