Sveučilište u Zadru Odjel za turizam i komunikacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Jaša Šangulin, M. (2018). Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064
Jaša Šangulin, Maja. "Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064
Jaša Šangulin, Maja. "Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064
Jaša Šangulin, M. (2018). 'Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064
Jaša Šangulin M. Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064
M. Jaša Šangulin, "Novi marketinški alati u suvremenom turizmu- storytelling", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:920064