Mandić, S. (2018). Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183644
Mandić, Sanja. "Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183644
Mandić, Sanja. "Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183644
Mandić, S. (2018). 'Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 20.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183644
Mandić S. Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2018 [pristupljeno 20.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183644
S. Mandić, "Stavovi učitelja i nastavnika o inkluziji djece s teškoćama u sustav redovnih škola", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:183644