Ramić, J. (2017). Strategije globalnog marketinga (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:241776
Ramić, Jelena. "Strategije globalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:241776
Ramić, Jelena. "Strategije globalnog marketinga." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:241776
Ramić, J. (2017). 'Strategije globalnog marketinga', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:241776
Ramić J. Strategije globalnog marketinga [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:241776
J. Ramić, "Strategije globalnog marketinga", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:241776