Naslov Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja
Naslov (engleski) New business models and trends of contemporary branding
Autor Monika Hordov
Mentor Aleksandra Krajnović (mentor)
Član povjerenstva Stipe Belak (predsjednik povjerenstva)
Član povjerenstva Aleksandra Krajnović (član povjerenstva)
Član povjerenstva Ante Panjkota (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski / stručni stupanj Sveučilište u Zadru (Odjel za ekonomiju) Zadar
Datum i država obrane 2017-07-12, Hrvatska
Znanstveno / umjetničko područje, polje i grana DRUŠTVENE ZNANOSTI Ekonomija Marketing
Sažetak Tehnološke inovacije u komunikaciji i distribuciji informacija promijenile su način na koji se njeguje odnos s klijentima. Očekivanja klijenata su jako puno porasla tijekom vremena pa se stoga tvrtke moraju jako potruditi da ih privuku. Prije se nastojalo doprijeti do što više ljudi koji bi mogli postati potencijalni klijenti koristeći promotivne poruke, e-mail, pozive i tome slično što je remetilo svakodnevni život ljudi te su oni postali zasićeni takvim načinom komunikacije. Kako su klijenti bili sve manje zainteresirani, moralo se nešto promijeniti jer oni tvrtkama trebaju biti najvažniji. Zbog toga se razvio Inbound marketing pomoću kojeg se zapravo kreiraju priručnici s posebnim savjetima koji čine klijentov život jednostavnijim što ih jako privlači. Budući da oglašavanje ima tri funkcije, informiranje, podsjećanje te uvjeravanje, a svakodnevno se ističe prisutnost klimatskih promjena, zeleni brendovi postaju sve popularniji i privlačniji te nastoje stvoriti svijest o brendu i tvrtki da vode računa o svojim ljudima, a ne samo o sebi. Potrošači čeznu za povezivanjem ljudi i stvari koje bi dale smisao životu. Žele nešto u što vjeruju, bila to obitelj, skup vrijednosti ili neka strast koju mogu slijediti, to je spiritualnost, dimenzija brendinga koja je postala ključna u razmišljanju o brendu i ponašanju potrošača.
Sažetak (engleski) Technological innovations in communication and distribution of information have changed the way in which a relationship with clients is nurtured. Expectations of customers have grown considerably over time so companies have to work hard to attract them. In past companies were tried to reach out to a large number of people who could become potential customers using promotional messages, emails, calls, and that disturbed the everyday lives of people and they became saturated with such way of communication. As the clients were less and less interested in that kind of campaign, something had to be changed because to the companies clients must be first priority. For this reason, Inbound marketing has been developed, it actually creates articles with special tips that make the client's life simpler which attracts them. Since advertising has three functions, informing, reminding and persuasions, and the climate changes are highlighted on a daily basis, green brands are becoming more popular and appealing, and they are trying to create brand awareness, and conscience that companies are taking care of their people, not just themselves. Consumers are eager to connect with people and things that would gave them meaning to life. They want something that they can believe in, whether it is family, a set of values, or some passion that they can follow, that is called spirituality, the branding dimension that has become key point how we think about brand and consumer behavior.
Ključne riječi
novi trendovi
Inbound marketing
zeleni marketing
spiritualna dimenzija brendinga
Ključne riječi (engleski)
new trends
Inbound marketing
Green marketing
Spiritual dimension of branding
digital branding
Jezik hrvatski
URN:NBN urn:nbn:hr:162:230687
Studijski program Naziv: Menadžment Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: diplomski Akademski / stručni naziv: magistar/magistra ekonomije (mag. oec.)
Vrsta resursa Tekst
Način izrade datoteke Izvorno digitalna
Prava pristupa Pristup korisnicima matične ustanove
Uvjeti korištenja
Datum i vrijeme pohrane 2017-08-17 07:16:57