diplomski rad
Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja

Monika Hordov (2017)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad...

Hordov, M. (2017). Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

Hordov, Monika. "Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

Hordov, Monika. "Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

Hordov, M. (2017). 'Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

Hordov M. Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687

M. Hordov, "Novi poslovni modeli i trendovi suvremenog brendiranja", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:230687