diplomski rad
Strateški aspekti kobrendinga

Ivan Stipanov (2017)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Podaci o radu
NaslovStrateški aspekti kobrendinga
AutorIvan Stipanov
Voditelj/MentorAleksandra Krajnović (mentor)
Sažetak rada
Ovaj rad bavi se istraživanjem strateških aspekata kobrendinga. Radom se nastoji predočiti teoretski okvir koji upravitelji markama moraju poznavati kako bi razumjeli strateške implikacije primjene strategije kobrendinga zbog ostvarivanja konkurentske prednosti nad konkurentima. Nadalje, u radu se prikazuju faze procesa upravljanja savezom maraka koji, ako se njime adekvatno upravlja, može rezultirati vrijednim strateškim ishodima za marku. Cilj istraživanja jest povećati spoznaju o strateškim aspektima kobrendinga, kao i istražiti povezanost kobrendinga s mogućnošću ostvarivanja konkurentske prednosti na tržištu. Svrha istraživanja jest ukazati na važnost strateškog aspekta kobrendinga.
Ključne riječikobrending strateški aspekti kobrendinga konkurentska prednost upravljanje kobrendingom optimalno korištenje kobrendinga sastavni kobrending
Naslov na drugom jeziku (engleski)Strategic aspects of co-branding
Povjerenstvo za obranuMladen Rajko (predsjednik povjerenstva)
Aleksandra Krajnović (član povjerenstva)
Ante Panjkota (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zadru
Ustrojstvena jedinica niže razineOdjel za ekonomiju
MjestoZadar
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaDRUŠTVENE ZNANOSTI
Ekonomija
Marketing
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjdiplomski
Naziv studijskog programaMenadžment
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra ekonomije
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. oec.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2017-05-30
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
This paper MA thesis deals with strategic aspects of co-branding. This paper will try to give a theoretical overview all brand managers have to be familiar with, in order to understand the strategic implications of applying the co-branding strategy for achieving a competitive advantage over its competitors. Furthermore, this paper shows the stages of the co-branding management process which, if adequately managed, can result in valuable strategic outcomes for the brand. The aim of this research is to expand the knowledge of strategic aspects of co-branding as well as explore the relationship of co-branding with the possibility of achieving the competitive advantage on the marketplace. The purpose of this research is to emphasize the importance of knowing the strategic aspects of co-branding.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)co-branding strategic aspects of co-branding competitive advantage co-branding management optimizing co-branding ingredient branding
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:295198
PohranioMarta Unković