diplomski rad
Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu

Ivana Duka (2017)
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju
Citirajte ovaj rad

Duka, I. (2017). Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:095874

Duka, Ivana. "Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:095874

Duka, Ivana. "Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:095874

Duka, I. (2017). 'Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:095874

Duka I. Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2017 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:095874

I. Duka, "Novi trendovi i alati u digitalnom marketingu", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:095874