master's thesis
Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera

Fajdetić, Suzana
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Fajdetić, S. (2017). Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić, S. (2017). 'Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera', Master's thesis, University of Zadar, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Fajdetić S. Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

S. Fajdetić, "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327

Please login to the repository to save this object to your list.