University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Fajdetić, S. (2017). Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
Fajdetić, Suzana. "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
Fajdetić, S. (2017). 'Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera', Master's thesis, University of Zadar, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
Fajdetić S. Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327
S. Fajdetić, "Uloga kvalitete usluga u uspješnosti poslovanja hotela Nacionalnog parka Plitvička jezera", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:528327