Title Encouraging ESL Students’ Willingness to Communicate
Title (croatian) Poticanje spremnosti na komunikaciju kod učenika
Author Lea Katalinić
Mentor Anna Martinović (mentor)
Committee member Ivo Fabijanić (predsjednik povjerenstva)
Committee member Anna Martinović (član povjerenstva)
Committee member Dino Dumančić (član povjerenstva)
Granter University of Zadar (Department of English) Zadar
Defense date and country 2023-12-11, Croatia
Scientific / art field, discipline and subdiscipline HUMANISTIC SCIENCES Philology Anglistics
Abstract There are many individual difference factors that are involved in successful second language (L2) acquisition, including Willingness to Communicate (WTC). WTC can be described as the probability that a learner will initiate communication in situations where they are free to do so (MacIntyre, 2007). Studies have shown that L2 learners’ involvement in communication results in better communicative competence in the target language. The major aim of this thesis was to investigate how ESL teachers encourage learners' WTC in the L2 classroom. It focused on ESL teacher's beliefs about WTC, as well as the strategies and interaction patterns they used to encourage WTC inside an English L2 classroom. The sample included a small number of elementary and high school teachers who were asked to fill out a questionnaire. In addition, classroom observations were carried out in several of their classes. The results showed that Croatian ESL teachers have a positive attitude toward encouraging WTC inside the classroom, but there was less agreement on encouraging it outside of the classroom. Moreover, the findings indicated that teachers used several strategies to deal with some of the challenges of WTC among learners, such as verbal encouragement, non-verbal language, peer help, teacher help, etc. Additionally, it was indicated that they used several interaction patterns: open-ended questions, closed questions, teacher talk, student talk, student topic initiation, and peer talk, while they rarely encouraged the use of English outside of the classroom. It has been determined that the length of students’ talk time exceeded the teacher talk time, and that students rarely initiated topics. In conclusion, despite a small sample size, this study has revealed ESL teachers' beliefs about students' WTC and some of the strategies they employed to encourage it. It can serve as a valuable source for future research on strategies that can be used to improve students’ WTC.
Abstract (croatian) Postoji mnogo individualnih razlika koje utječu na usvajanje drugog jezika, a jedna od njih je spremnost na komunikaciju. Spremnost na komunikaciju može se opisati kao vjerojatnost da će učenik/ca inicirati komunikaciju u situacijama u kojima to ima priliku učiniti (MacIntyre, 2007). Istraživanja su pokazala da uključenost učenika u komunikaciju na drugom jeziku rezultira boljom komunikacijskom kompetencijom. Cilj ovog rada bio je istražiti na koji način nastavnici engleskog jezika potiču spremnost na komunikaciju kod učenika. Također su se proučavala uvjerenja nastavnika o spremnosti na komunikaciju, kao i strategije i komunikacijski obrasci koje koriste za poticanje spremnosti na komunikaciju unutar učionice. Uzorak istraživanja bio je mali broj nastavnika osnovnih i srednjih škola koji su ispunili upitnik te su se provela promatranja njihovih satova. Rezultati su pokazali da nastavnici engleskog jezika imaju pozitivan stav prema poticanju spremnosti na komunikaciju unutar učionice, no bilo je manje slaganja oko poticanja istog izvan učionice. Štoviše, pokazalo se da su nastavnici koristili nekoliko strategija kako bi se nosili s nekim od stvari koje utječu na spremnost na komunikaciju kod učenika, kao što su: verbalno ohrabrivanje, neverbalni jezik, vršnjačka pomoć, pomoć nastavnika itd. Nadalje, koristili su i nekoliko komunikacijskih obrazaca: otvorena pitanja, zatvorena pitanja, govor nastavnika, govor učenika, iniciranje teme od strane učenika, razgovor s vršnjacima, dok su rijetko poticali korištenje engleskog jezika izvan učionice. Utvrđeno je da duljina vremena govora učenika premašuje vrijeme govora nastavnika i da učenici rijetko započinju teme. Zaključno, unatoč malom uzorku, ovo je istraživanje pokazalo uvjerenja nastavnika engleskog jezika o spremnosti na komunikaciju učenika i neke od strategija koje koriste za njeno poticanje. Ovo istraživanje može poslužiti kao vrijedan izvor za buduća istraživanja o strategijama koje se mogu koristiti za poticanje spremnosti na komunikaciju kod učenika.
Keywords
Second language acquisition (SLA)
English as a second language (ESL)
Willingness to communicate (WTC)
Teacher strategies
Interaction patterns
Keywords (croatian)
usvajanje drugog jezika
engleski kao drugi jezik
spremnost na komunikaciju
strategije nastavnika
komunikacijski obrasci
Language english
URN:NBN urn:nbn:hr:162:367386
Study programme Title: English Language and Literature (double major); specializations in: Teaching, Research Course: Teaching Study programme type: university Study level: graduate Academic / professional title: sveučilišni/a magistar/magistra engleskog jezika i književnosti / sveučilišni/a magistar/magistra edukacije engleskog jezika i književnosti (sveučilišni/a magistar/magistra engleskog jezika i književnosti / sveučilišni/a magistar/magistra edukacije engleskog jezika i književnosti)
Type of resource Text
File origin Born digital
Access conditions Open access
Terms of use
Created on 2024-09-27 13:31:12