master's thesis
Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok

Šolić, Marija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Šolić, M. (2024). Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić, M. (2024). 'Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok', Master's thesis, University of Zadar, accessed 01 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Šolić M. Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2025 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

M. Šolić, "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju TikTok", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236

Please login to the repository to save this object to your list.
accessibility

closeAccessibilityrefresh

If you wish to permanently save changes, click on Save, if not - your settings will be reset when you restart the browser.