University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Šolić, M. (2024). Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
Šolić, Marija. "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
Šolić, M. (2024). 'Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok', Master's thesis, University of Zadar, accessed 01 April 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
Šolić M. Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2025 April 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236
M. Šolić, "Analiza novih načina komuniciranja s ciljanim javnostima na primjeru niskotarifnog avioprijevoznika Ryanaira na društvenom mediju
TikTok", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:168236