Rozić, M. (2023). Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
Rozić, Marija. "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
Rozić, Marija. "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
Rozić, M. (2023). 'Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.', Master's thesis, University of Zadar, accessed 20 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
Rozić M. Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2023 [cited 2024 December 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048
M. Rozić, "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048