master's thesis
Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.

Rozić, Marija
University of Zadar
Department of Economics

Cite this document

Rozić, M. (2023). Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Rozić, Marija. "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Rozić, Marija. "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.." Master's thesis, University of Zadar, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Rozić, M. (2023). 'Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.', Master's thesis, University of Zadar, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Rozić M. Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d. [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2023 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

M. Rozić, "Strateški aspekti privatnih maraka na primjeru tvrtke Lidl Hrvatska d.o.o. k.d.", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:251048

Please login to the repository to save this object to your list.