University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Novaković, T. (2016). Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
Novaković, Tea. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
Novaković, Tea. "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
Novaković, T. (2016). 'Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija', Master's thesis, University of Zadar, accessed 10 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
Novaković T. Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 November 10] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668
T. Novaković, "Društvene mreže kao alat odnosa s javnošću u promociji turističkih destinacija", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:053668