prikaz prve stranice dokumenta Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja

Batinić, Danira
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Batinić, D. (2022). Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić, Danira. "Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić, Danira. "Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja." Master's thesis, University of Zadar, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić, D. (2022). 'Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja', Master's thesis, University of Zadar, accessed 12 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Batinić D. Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2022 [cited 2025 January 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

D. Batinić, "Viralni marketing na primjeru Hrvatske gorske službe spašavanja", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:239080

Please login to the repository to save this object to your list.