University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Sunđi, M. (2020). Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781
Sunđi, Matea. "Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781
Sunđi, Matea. "Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781
Sunđi, M. (2020). 'Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781
Sunđi M. Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781
M. Sunđi, "Kreiranje komunikacijskih kampanja na primjeru nacionalnih predsjedničkih izbora", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:873781