University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Vladović, M. (2019). Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
Vladović, Matea. "Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
Vladović, Matea. "Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
Vladović, M. (2019). 'Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa', Master's thesis, University of Zadar, accessed 04 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
Vladović M. Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2024 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389
M. Vladović, "Percepcije zadarskih studenata o društveno odgovornom poslovanju i o komunikaciji ekološki prihvatljivog proizvoda na primjeru McDonald'sa", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:071389