Trajkov, A. (2019). Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
Trajkov, Antonija. "Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
Trajkov, Antonija. "Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
Trajkov, A. (2019). 'Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 12 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
Trajkov A. Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2024 November 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176
A. Trajkov, "Utjecaj troškova na odabir poslovnog modela: primjer klasične i elektroničke trgovine", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:007176