Švorinić, L. (2018). Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke (Undergraduate thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952
Švorinić, Lino. "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952
Švorinić, Lino. "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952
Švorinić, L. (2018). 'Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952
Švorinić L. Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2018 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952
L. Švorinić, "Utjecaj društvenih mreža na komuniciranje s klijentima na primjeru OTP banke", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:768952