master's thesis
Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu

Vulić, Andrea
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Vulić, A. (2016). Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, Andrea. "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, Andrea. "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić, A. (2016). 'Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu', Master's thesis, University of Zadar, accessed 04 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Vulić A. Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2021 December 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

A. Vulić, "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186

Please login to the repository to save this object to your list.