University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Vulić, A. (2016). Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186
Vulić, Andrea. "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186
Vulić, Andrea. "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186
Vulić, A. (2016). 'Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu', Master's thesis, University of Zadar, accessed 28 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186
Vulić A. Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186
A. Vulić, "Korištenje online alata kao PR tehnike na primjeru inetrnacionalnih trgovačkih lanaca na hrvatskom tržištu", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:919186