undergraduate thesis
Customer Retention in the Mobile Telecommunication Service

Jelena Žižić (2016)
University of Zadar
Department of Economics
Cite this document...

Žižić, J. (2016). Zadržavanje korisnika u području pružanja usluge mobilne telefonije (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:935533

Žižić, Jelena. "Zadržavanje korisnika u području pružanja usluge mobilne telefonije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:935533

Žižić, Jelena. "Zadržavanje korisnika u području pružanja usluge mobilne telefonije." Undergraduate thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:935533

Žižić, J. (2016). 'Zadržavanje korisnika u području pružanja usluge mobilne telefonije', Undergraduate thesis, University of Zadar, accessed 24 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:935533

Žižić J. Zadržavanje korisnika u području pružanja usluge mobilne telefonije [Undergraduate thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2019 August 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:935533

J. Žižić, "Zadržavanje korisnika u području pružanja usluge mobilne telefonije", Undergraduate thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:935533