master's thesis
Representation of different approaches to computing among children in lower grades of elementary school

Božena Damjanović (2019)
University of Zadar
Department of Teachers and Preschool Teachers Education
Division of Elementary School Teacher Education
Cite this document

Damjanović, B. (2019). Zastupljenost različitih pristupa računanju kod djece u nižim razredima osnovne škole (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:823562

Damjanović, Božena. "Zastupljenost različitih pristupa računanju kod djece u nižim razredima osnovne škole." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:823562

Damjanović, Božena. "Zastupljenost različitih pristupa računanju kod djece u nižim razredima osnovne škole." Master's thesis, University of Zadar, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:823562

Damjanović, B. (2019). 'Zastupljenost različitih pristupa računanju kod djece u nižim razredima osnovne škole', Master's thesis, University of Zadar, accessed 21 October 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:823562

Damjanović B. Zastupljenost različitih pristupa računanju kod djece u nižim razredima osnovne škole [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2019 [cited 2019 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:823562

B. Damjanović, "Zastupljenost različitih pristupa računanju kod djece u nižim razredima osnovne škole", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:823562