doctoral thesis
Business strategies of publishers and users of digital social networks

Petra Ljevak (2017)
University of Zadar
Cite this document...

Ljevak, P. (2017). Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra. "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža." Doctoral thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, Petra. "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža." Doctoral thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak, P. (2017). 'Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža', Doctoral thesis, University of Zadar, accessed 24 August 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

Ljevak P. Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža [Doctoral thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2019 August 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259

P. Ljevak, "Poslovne strategije nakladnika i korisnici digitalnih društvenih mreža", Doctoral thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:841259