master's thesis
Parents' attitudes and the involvement of kindergarten and preschool teachers in child play with the aim of fostering social-emotional development

Lidija Has (2016)
University of Zadar
Department of Pedagogy
Cite this document...

Has, L. (2016). Stavovi roditelja i uključenost odgojitelja u dječju igru sa svrhom poticanja socioemocionalnog razvoja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:391079

Has, Lidija. "Stavovi roditelja i uključenost odgojitelja u dječju igru sa svrhom poticanja socioemocionalnog razvoja." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:391079

Has, Lidija. "Stavovi roditelja i uključenost odgojitelja u dječju igru sa svrhom poticanja socioemocionalnog razvoja." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:391079

Has, L. (2016). 'Stavovi roditelja i uključenost odgojitelja u dječju igru sa svrhom poticanja socioemocionalnog razvoja', Master's thesis, University of Zadar, accessed 22 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:391079

Has L. Stavovi roditelja i uključenost odgojitelja u dječju igru sa svrhom poticanja socioemocionalnog razvoja [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2019 March 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:391079

L. Has, "Stavovi roditelja i uključenost odgojitelja u dječju igru sa svrhom poticanja socioemocionalnog razvoja", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:391079