diplomski rad
Zavičajni govor u nastavi hrvatskoga jezika u IV. razredu osnovne škole

Mario Ramljak (2016)
Sveučilište u Zadru
Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Odsjek za učitelje
Podaci o radu
NaslovZavičajni govor u nastavi hrvatskoga jezika u IV. razredu osnovne škole
AutorMario Ramljak
Voditelj/MentorIvica Vigato (mentor)
Sažetak rada
U ovom radu obrađena je tema „Zavičajni govor u nastavi hrvatskoga jezika u 4. razredu osnovne škole“. Ono što možemo zaključiti je to da djeca u velikoj mjeri koriste zavičajni idiom. Razgovaraju na njemu svakodnevno. Stoga, u nastavi hrvatskoga jezika nastavnik mora nastaviti njegovati taj idiom i dalje usmjeravati prema standardnome jeziku. Nastavnik također mora obratiti pozornost na one jezične činjenice koje se razlikuju od standardnoga jezika. Koristeći se dramskim igrama nastavnik će djeci olakšati usvajanje jezičnoga sadržaja, takav pristup nastavi djeci je puno zanimljiviji i djeca imaju dojam da se igraju, a ne da uče. Dramska igra uvelike doprinosi razvoju učeničkih jezičnih kompetencija, a sa druge strane olakšava nastavniku uočavanje onih jezičnih činjenica koje se razlikuju od standardnoga jezika.
Ključne riječizavičajni govor standardni jezik dramska igra
Naslov na drugom jeziku (engleski)Native speech in Croatian language curriculum program in fourth grade of elemantry school
Povjerenstvo za obranuSlavica Vrsaljko (predsjednik povjerenstva)
Teodora Vigato (član povjerenstva)
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanjSveučilište u Zadru
Ustrojstvena jedinica niže razineOdjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja
Odsjek za učitelje
MjestoZadar
Država obraneHrvatska
Znanstveno područje, polje, granaHUMANISTIČKE ZNANOSTI
Filologija
Kroatistika
Vrsta studijasveučilišni
Stupanjintegrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programaUčiteljski studij
Akademski / stručni nazivmagistar/magistra primarnog obrazovanja
Kratica akademskog / stručnog nazivamag. prim. educ.
Vrsta radadiplomski rad
Jezik hrvatski
Datum obrane2016-06-15
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
„Native speech in Croatian language curriculum program in fourth grade of elemantry school “ is the elaborated topic of this work. We can coclude that children often use native speech as their everday speech. Therefore, tutor in croatian language education must tend and direct students trough native speech to standard language. He must pay attention on linguistic facts that are different from standard language. Educational content processing which includes this specifed topic can be realized with drama plays. Students are far more relaxed, teaching is more dynamic and they may easier learn the educational content having the impression that they are playing, instead of learning. Contribution to student linguistic skills and easier noticing of linguistic facts that are different from standard language can be realized trough drama plays.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)native speech standard language drama play
Vrsta resursatekst
Prava pristupaRad dostupan samo djelatnicima i studentima matične ustanove
Uvjeti korištenja radahttp://rightsstatements.org/vocab/InC/1.0/
URN:NBNhttps://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:209585
PohranioMarta Unković