prikaz prve stranice dokumenta Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing

Žilić, Lara
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Žilić, L. (2020). Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036

Žilić, Lara. "Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036

Žilić, Lara. "Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036

Žilić, L. (2020). 'Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036

Žilić L. Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036

L. Žilić, "Paradigma Velikih podataka i digitalni marketing", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:092036

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.