diplomski rad
Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga

Tomljenović, Snježana
Sveučilište u Zadru
Odjel za ekonomiju

Citirajte ovaj rad

Tomljenović, S. (2020). Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga (Diplomski rad). Zadar: Sveučilište u Zadru. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649

Tomljenović, Snježana. "Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649

Tomljenović, Snježana. "Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649

Tomljenović, S. (2020). 'Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649

Tomljenović S. Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga [Diplomski rad]. Zadar: Sveučilište u Zadru; 2020 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649

S. Tomljenović, "Specifičnosti suvremenog brendiranja usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Zadru, Zadar, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:261649

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.