pid type title authors mentors source_title published_date url doi isbn issn eissn efzg:12046 thesis "Uloga društvenih medija u prikupljanju sredstava neprofitnih organizacija" "Perhat, Lorena" efst:5356 dissertation "MARKETINŠKA PERSPEKTIVA UKLJUČIVANJA PRIVATNOG SEKTORA U FUNKCIJI UNAPREĐENJA PERFORMANSI INSTITUCIJA JAVNOG SEKTORA" "Dobrić, Žarko" unizd:7320 thesis "Inovativno upravljanje školom – studija slučaja Osnovna škola Voštarnica-Zadar" "Dukić, Irena" efzg:9255 thesis "Analiza čimbenika koji utječu na prihvaćanje novog proizvoda" "Jelaska, Lovro" efzg:9567 thesis "PERCIPIRANI UTJECAJ UTJECAJNIH OSOBA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA NA PROCES DONOŠENJE ODLUKE O KUPOVINI" "Dragoje, Ivana" efzg:8513 thesis "Specifičnosti marketinških strategija na tržištu medicinskih tehnoloških proizvoda" "Stojić, Antonio" efzg:8316 dissertation "Uloga upravljanja promjenama na inovativnost društva za tržišno komuniciranje" "Rubik, Andrea" efzg:6510 thesis "INOVACIJE POSLOVNIH MODELA NA TRŽIŠTU LUKSUZNIH PROIZVODA" "Lacić, Jakov" efzg:6271 thesis "Implikacije tehnologije umjetne inteligencije na oglašavanje putem digitalnih medija" "Lacković, Klara" efzg:6380 thesis "UTJECAJ ZEMLJE PODRIJETLA NA OČEKIVANU KVALITETU OBRAZOVNE USLUGE" "Plašć, Monika" efzg:5986 thesis "ULOGA MOTIVA U SUDJELOVANJU NA HUMANITARNOM SPORTSKOM DOGAĐAJU NEPROFITNE ORGANIZACIJE" "Radman, Ana" efst:4037 dissertation "ULOGA NEOPIPLJIVIH ČIMBENIKA PERCIPIRANE VRIJEDNOSTI U FUNKCIJI JAČANJA LOJALNOSTI FINANCIJSKOJ INSTITUCIJI" "Rakušić Cvrtak, Katja" efzg:4184 thesis "Izgradnja percepcijskog monopola kroz upravljanje iskustvom potrošača u kontekstu nediferenciranih proizvoda" "Keleminić, Kristijan" efzg:4185 thesis "Uloga umjetne inteligencije u procesu donošenja odluke o kupovini" "Kesić, Alen" efzg:4605 thesis "Utjecaj tehnoloških inovacija i modela ponašanja potrošača na strategiju marketinga" "Marinov, Goran" efzg:3672 thesis "Uloga marketinške komunikacije putem digitalnih platformi u procesu odabira poslodavca" "Dražetić, Monika" efzg:2926 thesis "Strategije diferencijacije radijskih postaja na radijskom tržištu Republike Hrvatske" "Bijelić, Marko" efzg:2673 dissertation "Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu" "Vidić, Gabrijela" efzg:2675 thesis "Unaprjeđenje strategije konkurentskog pozicioniranja poduzeća primjenom marketinške revizije" "Cvitanović, Petra Leonora" unizd:2031 dissertation "Socioekonomska analiza modela održivosti razvoja turizma u lokalnim zajednicama" "Bakija, Vinko" efzg:1317 thesis "ULOGA KO-KREGACIJE U STVARANJU LOJALNIH ODNOSA IZMEĐU POTROŠAČA I PODUZEĆA" "Šimunović, Martina" efzg:321 dissertation "Utjecaj perifernih motivatora kao marketinških alata na posttransakcijsku lojalnost davatelja krvi" "Blažević, Zrinka" efzg:1263 thesis "Analiza strategije pozicioniranja marke iz perspektive potrošača" "Vidanec, Kristina" efzg:1980 thesis "Korištenje digitalnih medija u političkim kompanjama" "Kušec, Nikola" efzg:2115 thesis "Strategija pozicioniranja i razvoj imidža malog grada" "Kroflin, Kristina" efzg:2207 thesis "Strategije unaprijeđenja prodaje tiskanih medija" "Zovak, Ivan" efzg:1246 thesis "Uloga društvenih medija u izgradnji imidža neprofitnih organizacija" "Kovačić, Iva" efzg:1347 thesis "Inovativnost potrošača pri odabiru bankarskih usluga" "Ljubica, Lea" efzg:1517 thesis "Analiza utjecaja karakteristika procesa donošenja odluke o kupovini na zadovoljstvo potrošača odabirom" "Živković, Fran" efzg:1720 thesis "Utjecaj karakteristika poduzeća na percipirani imidž poduzeća kao poželjnog poslodavca" "Raguž, Zrinka" efzg:2257 thesis "Studija Miles i Snow tipologije na primjeru tržišta deterdženata za pranje rublja U Hrvatskoj" "Lakić, Ana" efzg:1893 thesis "Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače" "Novak, Simona" efzg:1523 thesis "Strategija pozicioniranja sponzorstvima na televiziji" "Pelko, Zvonimir" efzg:1505 thesis "Utjecaj stavova i preferncija potrošača na učestalost i namjeru kupovine u modnoj industriji" "Starić, Barbara"