prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promocije na svijest potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj promocije na svijest potrošača

Galešić, Antonija
University of Zadar
Department of Tourism and Communication Sciences

Cite this document

Galešić, A. (2017). Utjecaj promocije na svijest potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, Antonija. "Utjecaj promocije na svijest potrošača." Master's thesis, University of Zadar, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić, A. (2017). 'Utjecaj promocije na svijest potrošača', Master's thesis, University of Zadar, accessed 05 December 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Galešić A. Utjecaj promocije na svijest potrošača [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2017 [cited 2021 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

A. Galešić, "Utjecaj promocije na svijest potrošača", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:780155

Please login to the repository to save this object to your list.