University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Kristić, A. (2016). Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:561460
Kristić, Ana. "Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:561460
Kristić, Ana. "Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija." Master's thesis, University of Zadar, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:561460
Kristić, A. (2016). 'Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija', Master's thesis, University of Zadar, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:561460
Kristić A. Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2016 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:561460
A. Kristić, "Korištenje društvenih mreža u funkciji unaprijeđenja djelotvornosti i učinkovitosti neprofitnih organizacija", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:561460