University of Zadar Department of Tourism and Communication Sciences
Cite this document
Zrilić, A. (2024). Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske (Master's thesis). Zadar: University of Zadar. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049
Zrilić, Agata. "Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049
Zrilić, Agata. "Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske." Master's thesis, University of Zadar, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049
Zrilić, A. (2024). 'Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske', Master's thesis, University of Zadar, accessed 02 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049
Zrilić A. Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske [Master's thesis]. Zadar: University of Zadar; 2024 [cited 2024 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049
A. Zrilić, "Fitness influenceri i njihov utjecaj na ponašanje potrošača: primjer Hrvatske", Master's thesis, University of Zadar, Zadar, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:162:151049